- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii
Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii. Nowy format dostępny jest również w wersji online.
W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów, MAKRO wprowadziło zmiany w katalogu ofertowym skierowanym do branży HoReCa. Odświeżony format wykonany jest z lepszej jakości papieru, wyróżnia się ciekawą odsłoną graficzną oraz atrakcyjnymi zdjęciami. W gazetce znajdują się inspiracje na dany sezon i pomysły na dania, szczegółowe informacje o produktach i nowościach oraz aktualna oferta profesjonalnych szkoleń organizowanych w Akademii MAKRO. Klienci reprezentujący środowisko gastronomiczne oraz producenci na łamach katalogu gazetki dzielą się również swoimi doświadczeniami i rekomendacjami.
Nowy katalog MAKRO ukazuje się cyklicznie raz w miesiącu w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i dostępny jest także w wersji online. Tytuł ,,MAKRO dla gastronomii” tworzony jest przy współpracy pracowników MAKRO i agencji wydawniczej.
MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)